Hyvä päivä!

Moro kaikille, en oo vähään aikaan kirjotellu. Jotenpa kerron teille eilisestä boulderpäivästäni. Päätimme mennä Myllikselle puolenpäivän aikoihin. Lämppäilin perus bouldereilla kuten Potsmoker ja Jackpot. Jackpot ei mennyt ekalla, joten olin varma että tästä päivästä ei tule mitään :D No sit kiipesin jonku nimettömän 7C+ joka lähtee Endless Hangoverista ja menee Usual Suspectin lopun. Se meni ekalla joten aloin uskomaan että toi Eskimo voisi mennä tänään... Päätin pitää joku 10min taukoa ja antaa yrkän. Huomasin 2min jälkeen seisovani Eskimon topissa, olin yllättynyt. Meni vielä tosi helposti. Olin kyllä tippunut 7 kertaa vikassa muuvissa aikaisemmin :D Päätin antaa tämän jälkeen yrkkää Hottentotille. Siinäkin olen tippunut 7 kertaa toppimuuvista, joten päätin katsoa yhen videon siitä. Videon betahan toimi ja 5 yrkkää ja olin topissa :) Olin kerran ennen työstäny Hottentottia joku 45-60min. Olin tosi tyytyväinen päivääni mutta halusin vielä vähän haistella Unusual Suspectia. Kolmannellä yrkällä tipuin vikasta muuvista ja sen jälkeen ei enää jaksanut kuin kerran mennä samaan kohtaa :( No oli ihan hyvä päivä! Ens kerralla sitten mennään ekalla toppiin!




Medium-5d854b2c45fd



Boulderoimassa Globalist kivellä. Sori ettei ole muita kuvia.


-Pamu

Share on Google Plus

About Pamu

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 kommenttia :